Rapporter Dialoger

    Svartlista.se - Konsumenternas vän på internet sedan 2003 » Hus-och-hem » Fyndfirman

Fyndfirman

Webbadress: http://
Företagsnamn:
Var hände det:
Namn på produkt / tjänst:
Värde på förlust (kr):

Skribent: Samotonic

Jag har sett många kommentarer angående fyndfirman, i de flesta fall där kunderna är missnöjda har de varit äldre inlägg runt om på nätet. Jag tog kontakt med deras kundtjänst via mejl och har inte fått svar innan jag köpte produkterna.

Men jag har chansat att köpa via de och vill ge de en ärlig chans. Det står leveransdag 4-7 dagar (reservation för oväntade hinder har de också). Men jag tänkte komma med ett inlägg här och sedan ge er uppdatering ifall dessa är pålitliga eller inte. 


 


Jag har betalt för soffbord och barstolar så nu återstår leverans och varornas skick på detta. 


 


/Sam

Lägg till bild

Om skribenten


Visa PDF | Visa utskrift
Antal besök: 3686 - Datum: Sun, 27 Jan 2013

Kommentarer


  1. Hej Sirsenella,
    Tack för att du gör oss uppmärksam på det här så att vi kan granska ditt fall och förbättras. Vi beklagar problemet du haft med din order och skulle gärna vilja hjälpa dig så att du får hela stolar. Har du möjlighet att ange ditt ordernummer? Vi kan då be vårt kundtjänst team att ringa upp dig för en snabbare lösning. Ännu en gång beklagar vi det som hänt och hoppas kunna hjälpa dig med en lösning. Mvh, Fyndfirman
    Svara

  2. Hej Sirsenella,
    Tack för att du gör oss uppmärksam på det här så att vi kan granska ditt fall och förbättras. Vi beklagar problemet du haft med din order och skulle gärna vilja hjälpa dig så att du får hela stolar. Har du möjlighet att ange ditt ordernummer? Vi kan då be vårt kundtjänst team att ringa upp dig för en snabbare lösning. Ännu en gång beklagar vi det som hänt och hoppas kunna hjälpa dig med en lösning. Mvh, Fyndfirman
    Svara

  3. Jag har handlat ganska mycket från dom under 1 års tid. Fungerat klockrent sånär som på 2 stolar nu i december som var trasiga vid leverans - då förstod kundtjänsten ingenting. Blev ett tjafsande och mailande fram o tillbaka utan en lösning på det hela. Kundtjänsten frågade hela tiden vilken del jag saknade och jag svarade att stolarna var trasiga o så höll vi på tills jag tröttnade. Efter det handlar jag inte mer där.
    Svara

  4. Hej Sam!
    Jag skulle ockdå gärna vilja veta hur det gått, om du fått dina varor?

    Funderar på att beställa en massagebänk från dem...
    Svara

  5. Hejsan Sam, jag är sugen att beställa en säng från Fyndfirman, men tänkte höra först med din färska beställning hur det har gått?

    Tack på förhand!
    Svara
Du är inte behörig att kommentera. Du måste logga in, för att kunna lämna en kommentar.