Rapporter Dialoger

    Svartlista.se - Konsumenternas vän på internet sedan 2003 » It-och-media » Telenor

Telenor

Webbadress: http://
Företagsnamn:
Var hände det:
Namn på produkt / tjänst:
Värde på förlust (kr):

Skribent: pensionär40

Har i flera månader försökt få kontakt med Telenors kundtjänstför att framför mirtt ärende . det går bara inte! Hur gör jag. E-mail besvaras inte o kundtjänsten per telefon är helt oanvändbar!

Lägg till bild

Om skribenten


Visa PDF | Visa utskrift
Antal besök: 1618 - Datum: Wed, 12 Oct 2011

Kommentarer


  1. Samma sak händer mig, de "har ingen notering på att jag sagt upp abonnemanget" och är därutöver riktigt otrevliga!
    Svara

  2. Jag har sagt upp mitt abonnemang två gånger på telenor, ändå fortsätter de komma fakturor och de säger att de inte finns någon anteckning på att jag skulle sagt upp det. Vad hände med "kunden har alltid rätt?"
    Svara

  3. Hej

    Har du försökt kontakta kundtjänst på det här numret?
    :020 222 222?

    /Admin


    Svara
Du är inte behörig att kommentera. Du måste logga in, för att kunna lämna en kommentar.